خرید بک لینک
ساخت فروشگاه رایگان
رزرو آنلاین هتل خارجی
football strike خرید سکه
دانلود رمان عاشقانه
football strike خرید دلار
رزرو آنلاین هتل خارجی
آموزش آشپزی ایرانی
خرید جم هی دی
کپسول آتش نشانی
کولرگازی ارزان
تبلیغات در شبکه های اجتماعی
خرید گیفت کارت
کولرگازی
خرید پیج اینستاگرام
ساخت استخر
مانومتر ویکا
آموزش کسب و کار و درآمد

آموزش کسب و کار و درآمد

۲۰ بهترین خطوط هوایی جهان در ۲۰۱۷

در این مقاله ۲۰ بهترین خطوط هوایی جهان در ۲۰۱۷ را که توسط موسسه پژوهشی اسکای ترکس منتشر شده است می شناسیم. رده‌بندی‌ها اسکای‌ترکس بر اساس تجربیات ۱۹.۸۷ میلیون مسافر از میان ۱۰۵ کشور جهان به‌دست می‌آیند. این نظرسنجی، که بیش از ۳۲۵ خطوط هوایی را پوشش می‌دهد، ۴۹ پارامتر را اعم از رویه‌های بررسی مدارک و سوار شدن مسافران به هواپیما گرفته تا راحتی‌ صندلی‌ها و کیفیت خدمات اندازه‌گیری می‌کند.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در پنجشنبه 20 دی 1397ساعت 14:01 توسط جعفر | | تعداد بازدید :

۵ استراتژی بازاریابی دیجیتال که بسیار اثربخش است

در این نوشتار، روندهایی را می‌خوانیم که کم و بیش بر بازاریابی دیجیتال ، اثرگذارند.
در چند سال گذشته، اصطلاح معروف بازاریابی دیجیتال این بود: “محتوا ، پادشاه است.”

همه‌ی ما می‌دانیم تنها چیز ثابت دنیا، تغییر است. و با این تغییر، بازاریابی محتوا متحول می‌شود. بیش‌تر محتواها مفید نیستند و حواس مشتری را پرت می‌کنند. زمان آن رسیده است که تلاش‌های‌مان را بیشینه کنیم، و محتوایی بسازیم که مخاطب را درگیر، جذب، و متقاعد کند.

مطلب مرتبط: ۱۰ بهترین شیوه بازاریابی محتوا

به عصر “فروش پیش‌نمایش” خوش آمدید، تکه‌های خلاقانه‌ای از محتوا که شما را به تماشای فیلمی باارزش میلیون‌ها دلار، زحمات تیم‌هایی از افراد با‌استعداد، و سال‌ها تلاش ترغیب می‌کند. همین اتفاق بر کسب و کارمان هم می‌افتد: ما برای ساخت محصولات و ارائه‌ی خدماتی فوق‌العاده، انگیزه و اراده داریم و می‌خواهیم همه چیزش را به همه بگوییم. باید این را درک کنیم که موضوع ما نیستیم، موضوع سرگرم کردن آنها است – همان مشتریانی که بلیت فیلم‌مان را می‌خرند.

مطلب مرتبط: بازاریابی دیجیتالی چیست ؟

در زیر، روندهایی را می‌خوانیم که کم و بیش بر بازاریابی دیجیتال ، اثرگذارند:
۱. تنظیم الگو: جنبش مینیمالیسم اپل برنده شد

استانداردهای اپل در قالب طراحی، محصول، و پیام‌رسانی تنظیم شد. ادغام جسارت و سادگی، بازی بازاریابی دیجیتال را برای همیشه تغییر داد. موفق‌ترین و نمادین‌ترین برندهای روز بازار _ اپل، آبر، نایکی، گوگل _ از این راهبردهای جسورانه استفاده می‌کنند و حرفی برای گفتن نمی‌گذارند. موفقیت آنها به خاطر ایجاد کانال‌های بزرگ هواداران، و توانایی‌شان در برندسازی است طوری که تصویر یا شعارشان بلافاصله ارزش‌های خاصی را القاء می‌کند.
۲. هیچ‌کسی واقعا مطالب را نمی‌خواند، فقط به آنها نگاهی می‌اندازد

شما هم احتمالا دارید نگاهی به این مقاله می‌اندازید. صفحه‌های کاغذی در دل می‌نشینند و صفحه‌های دیجیتالی در سر. راه‌های استفاده‌ی مردم از اطلاعات تحول یافته است_ عموم مردم، اطلاعاتی سریع و آسان می‌خواهند، مثل داده نماها، ویدئوها، تصاویر، و امثال این‌ها. مردم وقت ندارند(یا نمی‌خواهند)که برای اطلاعات زمان‌بر، صرف کنند. آنها مطالبی سریع و کوتاه می‌خواهند که به گونه‌ای اثربخش آن موضوع را خلاصه کند و کارامدتر از یک متن بلند، پیامش را برساند.

مطلب مرتبط: ۳ نکته از بازاریابی دیجیتالی که کارتان را سکه می کند
۳. سریع سراغ اطلاعات بروید_ مثل همین حالا!

ما اطلاعات‌مان را خیلی سریع می‌خواهیم: یک عکس به اندازه‌ی هزاران واژه ارزشمند است، یک ویدئو می‌تواند ارزش هزاران فروش را داشته باشد. وقتی به وبگاه‌های بازاریابی نگاه می‌کنم، ۹۰% چیزی که می‌بینم سروصداهای آزاردهنده است. ما عادت کردیم واژه‌ها را به سمت مخاطبان‌مان پرت کنیم، با این که درصد بسیار کمی از آنها تأثیری واقعی دارند. شبکه‌های بازاریابی ضعیف، توجهی به این موضوع ندارند. بازاریابان باید سریع سراغ همان چیزی بروند که مخاطب به دنبالش بوده است. گسترش بازاریابی از طریق کانال‌های مناسب و با محتوای مناسب، تفاوت‌ساز است و می‌تواند تأثیر حیرت‌انگیزی بگذارد، حتی با چند کلمه.
۴. هوادار داشته باشید تا پیام‌تان پخش شود.

در دنیای کنونی اشتراک‌گذاری‌ها، دنبال‌کردن‌ها و پسندیدن‌ها، باید محتوایی ساخت که بتوان به دوستان فرستاد، برای دنبال‌کنندگان نوشت، و با آنها ارتباط احساسی برقرار کرد.

سریع و خوب بگویید. محتوا باید هیجان‌انگیز باشد و روی پای خودش بایستد تا بتواند بازار خودش را بیابد. محتوای خوب، حرف برای گفتن دارد و توجه و تأیید مخاطبش را جلب می‌کند.

پیام تان را معنی دار کنید تا مردم احساس کنند باید آن را پخش کنند و به دیگران برسانند. بعد بنشینید و ببینید چه‌طور زیست ­­بوم یا اکوسیستم بازاریابی دیجیتال کار خودش را پیش می‌برد.

مطلب مرتبط: اتوماسیون بازاریابی : ۹ روش برای صرفه‌جویی در زمان و پول
۵. پیش‌نمایش فروش، نه یک کتاب قصه!

داستان خیلی‌ها درباره‌ی ویژگی‌های محصول، منافع یا مزایای آن است. ماهیت برند دیجیتال‌تان، داستان شما است. پیامی را برسانید که احساسات مخاطبان‌تان را تحریک و درگیر کند و بر رویشان تأثیر بگذارد. داستان‌تان را در نظر بگیرید و همراه با تیم‌تان درباره‌ی پیام و باورهای‌تان خلاقانه بنویسید. بگذارید همه چیز از همین‌جا شروع شود. اول تیم‌تان شروع به اشتراک‌گذاری‌اش می‌کند و بعد دیگران از آنان پیروی می‌کنند. در نهایت، شما بلیت فیلم‌تان را می‌فروشید و مشتریان تمام داستان را می‌فهمند، ولی با یک پیش‌نمایش شروع کنید.

+ نوشته شده در چهارشنبه 19 دی 1397ساعت 10:08 توسط جعفر | | تعداد بازدید :

شغل پاره وقت: ۱۹ ایده کسب‌ و کار پاره وقت

آیا تا به حال یک ایده کسب‌ و کار پاره وقت یا شغل پاره وقت داشته اید و به این فکر کرده‌اید که در کنار شغل اصلی‌تان، یک کار پاره-وقت نیز داشته باشید؟ آیا می‌خواهید در کنار شغل فعلی‌تان یک کسب‌وکار جانبی داشته باشید؟ یا خیلی ساده در مورد کارآفرینی کنجکاو هستید، و می‌خواهید قبل از ورود به دنیای تجارت تنی به آب بزنید و با شرایط آشنا شوید؟ دلیل‌تان هر چه باشد، در این نوشتار ۲۵ راه مطمئن و ایده کسب‌ و کار پاره وقت می‌بینید که همین امروز کار پاره-وقت خودتان را شروع کنید.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در 1397/10/18ساعت 0:04 توسط جعفر | | تعداد بازدید :

۲۰ ایده کسب و کار کوچک و پرسود

یک دلیل ساده برای شروع یک کسب و کار این است که به سود برسیم. خوب، بهترین و پرسودترین کسب و کارهای کوچک کدام‌ها هستند؟ چه چیزی یک ایده کسب و کار کوچک را پرسود می‌کند؟ اگر بخواهید یک کسب و کار کوچک راه‌اندازی کنید این‌ها سوالاتی هستند که به ذهن‌تان می‌آیند. در ادامه ۲۰ ایده کسب و کار کوچک پرسود را به شما معرفی می‌کنیم.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در دوشنبه 17 دی 1397ساعت 16:27 توسط جعفر | | تعداد بازدید :

۵ روش کسب درآمد جانبی در کنار درآمد اصلی

کسب درآمد جانبی

مهارت‌هایتان را به عنوان یک شاغل آزاد یا یک مشاور بفروشید. در ادامه ۵ راه فوق‌العاده برای کسب درآمد جانبی هم‌زمان با پرداختن به شغل روزانه‌تان آمده است.

کسب درآمد جانبی

تقریباً همه رویای ترک شغل روزمره‌شان را در سر دارند، چه فردا باشد، چه سال دیگر یا دهه‌ی بعد. با این حال، بین “رؤیا” و “واقعیت” شکاف بزرگی وجود دارد که انگار بسیاری از آدم‌ها نمی‌توانند از آن عبور کنند، و معمولاً علت آن تأمین مالی است.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در يکشنبه 16 دی 1397ساعت 19:34 توسط جعفر | | تعداد بازدید :

۸ گام برای راه اندازی تجارت الکترونیک در همین هفته

شروع یک کسب و کار لزوما یک فرآیند طولانی نیست. اگر به شما بگویم در همین هفته می‌توانید برای راه اندازی تجارت الکترونیک اقدام کنید، فکر می‌کنید دیوانه شده‌ام؟ خوب، بله شما می‌توانید چنین کاری انجام دهید!


ادامه مطلب
+ نوشته شده در شنبه 15 دی 1397ساعت 18:43 توسط جعفر | | تعداد بازدید :

۱۴ سودآورترین ایده کسب و کار در صنعت عکاسی

آیا به دنبال راه اندازی کسب و کار در زمینه‌ی هنر عکاسی هستید؟ پس در این مقاله مفید با بازده همراه باشید تا به چند ایده کسب و کار در صنعت عکاسی اشاره کنیم.

متوسط درآمد کارمندان در بسیاری از کشورها پایین است، ولی فرصت‌های کسب و کاری زیادی موجود است. همه عاشق عکاسی هستند و به آن ارج مي‌نهند. به همین دلیل شما فرصت خوبی برای راه‌اندازی و موفقیت در کسب و کار صنعت عکاسی دارید. شما حتی می‌توانید از طریق اینترنت عکس‌های‌تان را مقیاس جهانی بفروشید.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در سه شنبه 11 دی 1397ساعت 19:55 توسط جعفر | | تعداد بازدید :

ساخت کسب و کار فوق العاده

امروزه، رقابت شدیدتر و سخت تر از هر زمان دیگری است. چالش ها بزرگ تر و طاقت فرساتر هستند. تنها راه بقا و مبارزه، ایجاد کسب و کار فوق العاده ای است که بتواند شوک های اقتصادی هر بازاری را پشت سر گذاشته و به اوج صنعت خود برسد.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در 1397/10/14ساعت 21:54 توسط جعفر | | تعداد بازدید :

سه اصل مهم برای ایجاد یک کسب و کار پررونق

امروزه روحیه کارآفرینی روز به روز در بین جوانان رشد می کند و این امر باعث تشویق بیشتر جوانان می شود. اما من عقیده دارم که آغاز یک کسب و کار، تنها مختص جوانان نیست و هر کسی در هر سنی می تواند یک کسب و کار پررونق برپا کند.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در 1397/10/13ساعت 21:52 توسط جعفر | | تعداد بازدید :

کسب درآمد از شبکه های اجتماعی

امروزه بستر مناسبی برای کسب درآمد از شبکه های اجتماعی فراهم شده است.

طبق تحقیق موسسه بی آی اینتلیجنس:

«میزان فروش و درآمدهای اینترنتی از طریق شبکه های اجتماعی سه برابر بیشتر از فروش کل تجارت الکترونیکی جهانی است.» این نتیجه تحقیق موسسه بی آی اینتلیجنس است که در فصل پایانی ۲۰۱۴ منتشر شد و حکایت از رشد یکباره پدیده ای دارد که حالا به کسب و کار اجتماعی معروف شده و این را نه تنها آمار و ارقام بلکه تجربیات روزمره ما از خریدهای موفق و حتی ناموفق از رسانه های اجتماعی برایمان ملموس می کند. این آمار نشان می‌دهد رسانه‌های اجتماعی به رسانه کسب درآمد تبدیل شده است.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در 1397/10/12ساعت 21:51 توسط جعفر | | تعداد بازدید :